субота, 15. октобар 2011.

Torbica za princezice

 Moja devojčica je sada u fazi kada ide po kući sa nekom kesicom, obično od kocki, i pakuje u nju igračkice, pa ih vadi i opet pakuje i tako u nedogled :) Problem je u tome što se kesici skupi otvor i ne može više da ubacuje. Tako sam došla na ideju da joj napravimo tašnicu sa velikim otvorom koji se neće skupiti:

Uzela sam:
  • Flašu tečnog deterdženta,
  • skalpel,
  • turpiju,
  • bušilicu,
  • ukrasne trakice,
  • lepak i
  • ukrase.
Skalpelom sa odsekla donji deo flaše, koliko sam želela da bude duboka torbica. Ivice sam malo isturpijala. Bušilicom sam probušila rupice sa strane za ručkicu. (Ukoliko nemate bušilicu, rupice možete probušiti i špicastim nožem pa rubove malo isturpijati). Zatim sledi zabavni deo, ukrasite torbicu prema vašoj želji i mašti. Mi smo zalepili ukrasnu traku na gornji rub i nalepili štrasiće. Provukli trakicu koja služi kao ručka. Lakovima za nokte smo nacrtali cvetić i sunce i sada torbica izgleda ovako:  




























Od kako smo joj dali torbicu, ne ispušta je iz ruku. Uspešno je pakuje i raspakuje :))

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...